初めて渋谷で撮ったスナップはまさかのモデル三人組
でも、僕の中で渋谷っていうのは結構こういうイメージで
判断基準は「カッコいいか」「可愛いか」、ちょこざいな考えはお構いなし
今の原宿よりも感覚に素直なスタイルが多くみられるような気がする
H&Mってカッコいいよね、ユニクロ最高だぜ、スキニーに何万とかあり得ない
って時代があっても良いのかななんて思うこともある
だって別に自分が想いのある服が好きなのは
ファストファッションが嫌いという想いの裏返しではないから
それでも作り手の想いを受け取る、纏うことで生まれていくストーリーがある
つまりはファッションにおけるコミュニケーションの部分って
凄い大切に思っているからこれからも訴えていくけど
これだけ流れが速い街で世界でこれが永遠なんてことないなって
諦めてないし、時間が経つのを待っているわけでもない
けど、楽しみたいとは思ってる
The first snap at Shibuya was three models.
But they were the image I hold of Shibuya.
Putting the saucy idea of judging if it’s cool or cute beside, the style in Shibuya is more obedient to the sense than Harajuku now.
“H&M is hot” “UNIQLO is the best” “Paying more than ten thousand yen for a pair of skinny pants? Stop talking.”
It may be okay if there’s a period like this.
The opposite opinion of disliking fast fashion isn’t having a thought in the clothes.
Even so, if the feeling of the creator is passed in a right way to us, wearing it is a beginning of a new story.
The point is, communication in fashion is, I feel strong about this so I will sue you again and again,
Time is passing way fast in this town, this world, and it doesn’t mean that this is eternal,
I won’t give up, and I’m not waiting until time passes by, but I want to enjoy it.
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